Şube Yıllık Planlama Toplantısı ve Dinlenmesi için Konaklama ve Lojistik Hizmet Alımı

ULUSLARARASI AF ÖRGÜTÜ TÜRKİYE ŞUBESİ

HİZMET SATIN ALIM ŞARTNAMESİ

Şube Yıllık Planlama Toplantısı ve Dinlenmesi için Konaklama ve Lojistik Hizmet Alımı

Uluslararası Af Örgütü̈ (UAÖ), 150'den fazla ülkede, 10 milyondan fazla insandan oluşan ve insan hakları ihlallerinin sona erdirilmesi için çalışan küresel bir harekettir. 1977 yılında çalışmaları nedeniyle Nobel Barış̧ Ödülü'ne layık görülmüştür. UAÖ, İnsan hakları ihlallerini araştırır, belgeler ve bu ihlalleri durdurmak için kampanyalar yürütür. İnsan hakları eğitimi ve savunuculuk faaliyetleri aracılığıyla tüm dünyada herkesin insan haklarından faydalanabilmesini sağlamak için çalışır.

Şube çalışanlarının her yıl planlama toplantısı için bir araya gelmesi amacıyla yıllık toplantılarımızı şehir dışında mümkün olduğunca doğa içinde gerçekleştirmeyi önemsiyoruz. Tam 1 gün toplantı ve 2 yarım gün çalışanların esenliğine yönelik etkinliklerle çalışanların stres yönetimi ve esenlikle ilişkili olarak örgütsel motivasyonunun desteklendiği bir organizasyon ihtiyacındayız.

Alınacak Hizmetin Tanımı ve Kapsamı

  1. İstanbul ve Ankara’dan ulaşım sağlayacak çalışanlar için gidiş ve dönüş lojistik organizasyonu
  2. 4-5-6-7 Şubat 2025 tarihlerinden 2 gece 3 gün olacak şekilde 2 kişilik odalarda ayrı yataklı konaklama hizmeti
  3. Vegan, vejeteryan ve normal olacak şekilde kahvaltı ve akşam yemeği
  4. 1 tam günlük toplantı paketi ve buna dahil olacak şekilde projeksiyon cihazı, flipchart, u oturma düzeni, sağlıklı yiyecek ve içecek toplantı arası ikramı
  5. Yarım günlük zaman dilimlerinde doğa yürüyüşü, gezi, doğa aktivitesi için rehberlik

Ortak çalışma ilkeleri ve değerler:  Teklif sunan kurumların UAÖ Türkiye ilk eve değerlerine uygun olarak çalışması beklenmektedir. İlgili ilke ve politika belgeleri için Şeffaflık - Uluslararası Af Örgütü sayfasını ziyaret ediniz.

Başvuru Belgeleri

Başvuru aşağıdaki hususları içermelidir:

  • Teknik teklif (Hizmet sunumunda kullanılacak yaklaşımı özetleyen en fazla iki sayfalık bir metin sunulmalıdır. Teknik teklif içerisinde iş kalemleri  bilgisi bulunmalıdır.)
  • Finansal teklif (Başvuru sahiplerinin ilgili hizmet için fatura kesebiliyor olması beklenmektedir. Finansal teklif TL olarak KDV dahil olacak şekilde hazırlanmalıdır. Finansal teklif kapsamında ilgili bütçe kalemleri ayrıntılandırılarak fiyat teklifi sunulmalıdır.)

Başvuru Süreci ve Değerlendirme

İlgilenenler, teknik ve finansal teklif içeren tekliflerini 20 Ocak 2025 tarihine kadar “Şube Yıllık Planlama Toplantısı ve Dinlenmesi için Konaklama ve Lojistik Hizmet Alımı” başlığı ile [email protected] adrese göndermelidir. Belirtilen tarihin ardından gönderilmiş olan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. UAÖ TR’nin finansal kaynak dağılımında yaşanacak herhangi bir değişiklikte teklif alma süreci sonlandırılabilir. Hizmet alım süreci sözleşmenin imzalanmasını takiben başlatılır.